Kiitos vierailustasi Kandinyssa!
Pyrimme tarjoamaan sinulle parhaan ostoskokemuksen. Jos et ole tyytyväinen tilaukseesi, ole kiltti ota meihin yhteyttä aloittaa palautusprosessin 7 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.
Huomaa, että hyväksymme vain alkuperäisessä kunnossaan olevat tuotteet - virheetön, pesemätön, muuttumaton, vahingoittumaton, puhdas, nukkaamaton ja hiukseton, merkinnät ehjät ja kiinnitetyt. emmekä voi käsitellä mitään tuotteita, jotka palautetaan ilman ennakkotietoamme.
Jos haluat palauttaa tilauksen osan tai kaikki sen osat, sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa Ota meihin yhteyttä ja hanki "Tuotteen palautus" lomake, joka on sisällytettävä pakettiin.
Vialliset, vaurioituneet tai väärin lähetetyt tuotteet
Sinulla on pätevyys saada täysi hyvitys, jos esineesi ovat viallisia, vahingoittuneita tai väärin lähetettyjä.Jos uskot, että esineesi ovat vahingoittuneet toimituksen aikana, sinun on hankittava todistus vaurioista; toimituskuljettajan asiakirjat, jotka tulee sisällyttää palautettuun pakkaukseen.
Mitoitus- tai asennusasiat
Koska kaikki mekot ovat ommeltuja käsin ja räätälöityjä, valmis puku voi vaihdella suunnilleen yhdellä tuumalla määriteltyjen mittojen kumpaankin suuntaan. Varmistaaksesi, että mekko sopii sinulle täydellisesti, räätälöitämme ovat varanneet ylimääräisen kankaan saumoihin pienten muutosten mahdollistamiseksi.
Koon poikkeama
Jos pukeutumiskoko eroaa tilauksestasi enemmän kuin yhdellä tuumalla, sinua kehotetaan etsimään paikallinen räätäli säätöjen tekemistä varten. Tässä tapauksessa korvaamme sinulle enintään 25% tuotteen ostohinnasta (ilman toimituskuluja). Jos valitset tämän vaihtoehdon, muista pyytää kuitti räätäliltäsi. Korvausta voidaan toimittaa jäljennös kuitista.
Tuote on tilaamasi koko, mutta ei sovi
Huomaa, että sellaisia tavaroita, jotka eivät sovi kunnolla, mutta tilaamiesi eritelmien mukaisesti, ei voida palauttaa tai vaihtaa. Valintasi on etsiä paikallinen räätälöintipalvelu omalla kustannuksellasi. Huomaa, että jos tilaustiedot poikkeavat suuresti lopullisesta kokopyynnöstä, koon muuttaminen ei ehkä ole mahdollista.
Värien Epäsuhta
Tietokoneen näytön asetukset saattavat muuttaa sivustossa näkyvien kuvien väriä. Vähäinen värivirhe ei välttämättä tarkoita, että mekko on viallinen tai virheellisesti lähetetty. Jos olet kuitenkin varma, että olet saanut tuotteen väärillä väreillä, ota yhteyttä asiakaspalveluun tarkistaaksesi, onko palautus tai palautus mahdollista.
Tuotteet, joita ei voi palauttaa tai vaihtaa
1. Ei palautuksia eikä vaihtoja henkilökohtaisille tuotteille.
2. i palautuksia eikä vaihtoa pilaantuville, korvakoruille (mukaan lukien korvakoruja sisältävät korusarjat) ja henkilökohtaisille hygieniatuotteille (mukaan lukien alusvaatteet jne.) Hygieniasyistä.
Tilauksen peruutus
Ymmärrämme, että on erittäin tärkeää sitoutua tilaamaan pukeutuminen erityistilaisuuteen, ja peruutuskäytäntömme on muotoiltu tätä ajatellen. On kuitenkin tärkeää huomata, että mekot on tehty tilauksesta. Kun räätälöinti on alkanut, materiaaleja ei voida käyttää uudelleen. Huomaa, että tilauksen tekemisen jälkeen on vielä aikaa muuttaa mielesi. Katso yksityiskohdat alla olevasta peruutuskäytännöstämme.
Peruutuskäytäntö
-Tilaukset, jotka peruutetaan 12 tunnin kuluessa maksun vahvistuksesta, saavat osittaisen palautuksen, joka koostuu kokonaiskustannuksista ja 90% tuotteen ostohinnasta.
- Tilaukset, jotka peruutetaan 12–24 tunnin kuluessa maksun vahvistuksesta, saavat osittaisen palautuksen, joka koostuu kokonaiskustannuksista ja 80% tuotteen ostohinnasta.
- Tilaukset, jotka peruutetaan 24–48 tunnin sisällä maksun vahvistuksesta, saavat osittaisen palautuksen, joka koostuu kokonaiskustannuksista ja 50% tuotteen ostohinnasta.
- Tilaukset, jotka on peruutettu yli 48 tunnin kuluttua maksun vahvistuksesta, saavat vain osittaisen hyvityksen kokonaiskustannuksista.
- Kun tilauksesi on lähetetty, sitä ei voi enää peruuttaa.
Kirjaudu sisään sisään, jos haluat peruuttaa tilauksesi Tilaukseni, valitse tilauksesi, johon tarvitset apua, ja pyydä peruuttamista. Tai napsauta Ota meihin yhteyttä edetä.
Toiminnot | Aikakehykset | Palautettu määrä | |
Tuote | Toimituskulut | ||
Cancellation | 12 tunnin sisällä tilauksen vahvistamisesta | 90% | 100% |
12–24 tunnin sisällä tilauksen vahvistamisesta | 80% | 100% | |
24-48 tunnin sisällä tilauksen vahvistamisesta | 50% | 100% | |
Yli 48 tuntia, ei toimiteta | ei mitään | 100% | |
Tilaus lähetetty | ei mitään | ei mitään |
Palautusprosessi
1. Lähetä palautuspyyntö Ota yhteyttä asiakaspalveluun 7 päivän kuluessa tilauksen saapumisesta.Lähetä lisätietoja palautuksen syystä ja valokuvista.
Pidätämme oikeuden olla ottamatta vastaan palautuksia ilman asiakaspalvelun ennakkohyväksyntää.
2. Kun asiakaspalvelumme on hyväksynyt pyyntösi, toimitamme sinulle palautusosoitteen sekä tuotteen palautuslomakkeen, joka on täytettävä ja sisällytettävä palautukseen. Ole hyvä ja lähetä tuotteet paikallisen postitoimiston kautta 3–5 työpäivän sisällä saatuaan palautuslomakkeen. ÄLÄ käytä nopeutettua kuriiriä, kuten UPS, DHL tai FedEx; normaali taloudellinen postipalvelu olisi hienoa. Pidä seurantanumero turvassa.
3. Kaikki palautetut tuotteet käyvät läpi tarkastuksia. Käsittelemme palautuksen, kun olemme vahvistaneet, että tuotteella on mainitsemiasi ongelmia.Jos palautteemme on käsitelty, varojen hyvittäminen tilillesi kestää yleensä 10–15 työpäivää pankistasi tai maksustasi riippuen palvelua. Pankkisi tai maksupalvelusi voi periä pienen transaktiomaksun.
Kaikki luottokorttimaksut palautetaan vain alkuperäiseen luottokorttiin.
Huomaa: pidätämme oikeuden olla käsittelemättä palautusta, jos palautusta ei hyväksytä.
'Vakio Toimitus' Toimituskulu arvio: €0.00